wtorek, 24 marca 2015

Black&White

Wczorajszy mroźny dzień skłonił mnie do pokazania wam stylizacji wiosennej lecz czarno białej. Fakt, że moje wcześniejsze outfity nie obfitują w kolory, ale zawsze jakiś element się znalazł :) Miłość do czerni jest zbyt silna, aby z niej zrezygnować. Uważam, że jest to kolor, który można nosić do wszystkiego. Bardzo elegancki, ale pasuje na każdą okazję.
Nareszcie zrobiło się ciepło mam nadzieję, że już tak zostanie i będę mogła pokazać wam nieco bardziej kolorowe stylizacje!







jacket- Stradivarius
top- Stradivarius
pants- New Look
shoes- Tj Max

6 komentarzy:

  1. uwielbiam czarno białe zdjecia!


    KONKURS! zachęcam do wzięcia udziału! wyniki za tydzień - 3.04.2015
    http://similarose.blogspot.com/2015/03/konkurs-wygraj-sukienke-od-romwe.html
    + jeżeli masz ochotę na wspólną obserwację daj znać u mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tym, że czarny kolor pasuje na każdą okazję :) Świetna stylizacja!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja nie jest w moim guście, ale tobie w tych ciuchach jest ładnie ^^ I jak ty dajesz radę chodzić w takich butach? :O Ja bym się w nich zabiła xD Piąte zdjęcie jest świetne!
    Obserwuję :)
    caterpillarsuun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) haha po latach praktyki daję rade, ale nie dłużej niż kilka godzin dziennie..

      Ja również miło mi :)

      Usuń
    2. Wyglądasz bosko, jesteś piękna. Twój styl jest świetny.

      Usuń
  4. Świetna stylizacja, bardzo lubię takie spodnie :) szkoda tylko, że pogoda nie wiosenna (u mnie dzisiaj padał nawet śnieg) :(

    obserwuję
    http://byc-jak-ksiezniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń