niedziela, 14 grudnia 2014

"Share hapiness"!

Wróciłam wczoraj z Warszawy,lubię takie jednodniowe wypady! Podczas kręcenia klipu (efekty soon!) naprawdę poczułam klimat i magię świąt, a tyle lat przemijały bez większego echa. Wzięłam się nawet za szukanie prezentów dla przyjaciół i rodziny. Sprawia mi to jeszcze więcej radości niż ich dostawanie. Bo chyba o to chodzi? O dawanie z siebie jak najwięcej, nie tylko branie i branie. Największym szczęściem jest widzieć uśmiech bliskiej osoby, który zawdzięcza właśnie Tobie. Kiedy się nie odwdzięczamy za to co dostajemy to jak można w pełni cieszyć się własnym prezentem? Wierzę w prawo karmy, więc egoistyczne podejście do życia wcześniej czy później nas zgubi. Dawajmy z siebie jak najwięcej, a w zamian otrzymamy podwójną ilość!
"Podziel się radością"-jak to głosi firma, która stworzyła wizerunek świętego Mikołaja!

Ale wracając do tematu. Co kupujecie swoim bliskim? Jakie prezenty wybraliście? A może dopiero szukacie tak jak ja? Podzielcie się pomysłami w komentarzach, bo naprawdę nie wiem co kupić!! A do świąt pozostało jedynie 9 dni.

Na dole kilka zdjęć z planu świątecznego teledysku. Mam nadzieję, że wyjdzie ślicznie. Enjoy!




sweterek- "pull&bear"

4 komentarze:

  1. Teledysk świetny, a piosenka jeszcze lepsza !!! #toniaspower Prezenty w 50 % załatwione. Teraz w końcu trochę wolnego wiec Oooo Aaaaa będę mógł trochę odpocząć od szkoły i tego wszystkiego :P czekam na te pierniki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierniki zjadła Gosia, ale następne już niedługo! :D

      Usuń
  2. Wsłuchując się w piosenkę jak i w sam jej tekst, do tego oglądając klip można było faktycznie poczuć chociaż jakąś nutkę tegorocznych świąt, bo pogoda Nas niestety nie rozpieszczała. Ja mimo 21 lat nie pamiętam Bożego Narodzenia w całodziennej ulewie i 10 stopniach po wyżej zera :)

    Btw:
    1) Margaret miała fajne buty.
    2)Też chce piernika ej ! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1) chyba chciała być wyższa :D
      2) wszyscy chcą pierniczki? no okok :P

      Usuń